بعضی از علائم و بیماریها روی مقدار مورد نیاز آب تاثیر می گذارند . اگر مشکلات کلیوی دارید یا کلیه و مثانه شما سنگ ساز است باید میزان مصرف مایعات را افزایش دهید . از طرف دیگر بعضی شرایط مثل بعضی عوارض قلبی – کلیوی و کبدی ممکن است دفع آب بدن را کم کنند .در اینصورت باید مصرف آب و مایعات محدود شود . در این موارد مشاوره با پزشک اهمیت زیادی دارد.. تب ، اسهال و استفراغ از جمله مواردی هستند که باید در صورت ابتلا ی به آنها ، هم مصرف آب و هم مصرف املاح مانند ORS افزایش یابد. راه های خروج از بحران را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:- سیاستهای افزایش جمعیت در ایران باید مورد تحدید نظر قرار گیرد. هر چند من یک حامی آب هستم...
ما را در سایت من یک حامی آب هستم دنبال میکنید
برچسب: برای,مقابله,آبی,کنیم, نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:21